Saturday, February 20, 2010

Sukan tahunan 2006

Photobucket


Ini adalah cter ketika mana aku time darjah 6. tahun tuh la bg aku paling best,byk kenangan pahit dan manis bersama kawan2. Kebetulan tahun 2006 aku jadi OLAHRAGAWAN. So lg hepy la aku en,pingat bertimbun. Tp bila masok ke alam sekolah menengah pingat berkurangan. Banyak lg pesaing2 yg hebat. Tak lupa kepada AHMAD YUSRI pesaing terdekat aku. Masa sukan tahunan hr tuh dia boleh pengsan pulak. haha. Aku nk ceritakan masa UCHIE pengsan tuh,ramai budak2 dtg kat die. Habes uchie xdpt udara la,budak2 yg laen sume bau palat2. haha. Ada sorng budak nh,die ckp dekat kwn die. Budak nh darjah 2,xtau apa2 lg kan. Die ckp. "weyh,ada org mati la" hahaha,aku tergelak gler. Aku ckp "adek,abg tuh bukan mati. Dia cuma pengsan sahaja sebab penat sgt. Amek sume acara lumba lari sapa suruh. pdn muka kau uchie pengsan. haha. Masa yg ditunggu tunggu dah tiba. Sume berdebar debar,rumah apa yg akan mng. Akhirnya rumah aku terpaksa akur. Rumah hijau mng keseluruhan,xsilap aku la. Rumah biru no 2. rumah merah 3 dan rumah kuning last skali. HUSSEIN pon dgn bangganya mengambil trophy tuh. Maklumlah Ketua rumah. Gembira gler die haha. Xpe bg peluang,haha. padahal dah kalah,so. Sampai sini sajala cerita nyer.


P/S : Aku xkesah sgt,janji aku dpt byk pingat dan jd OLAHRAGAWAN

No comments:

Post a Comment